poniedziałek, 17 listopada 2014

Tęczowe urodziny

Daria skończyła 3 latka :) Nie wiem kiedy to zleciało :) Chciałabym, aby czasami czas nie pędził tak szybko...
No i znowu naszło mnie coś na wspominki i oglądanie zdjęć...
Lubię tak czasem wrócić na chwilę do przeszłości :)

Tak wyglądała Darcia parę godzin po narodzinach :)
2860g 49cm :) Piękna, prawda? Moja kruszynka :)

  A dziś już mała panienka ;) 

W tym roku zainspirowana fotkami w necie postanowiłam zorganizować jej tęczowe przyjęcie urodzinowe :) 
I po raz pierwszy sama podjęłam się próby upieczenia urodzinowego tortu oraz cupcake :)
i nie chwaląc się jak na pierwszy raz wyszło mi to naprawdę nieźle :) 

Tort wyglądał ładnie i był zjadliwy :)
 także trochę dumna z siebie jestem :)

:)

Babeczki wyglądały fajnie dopóki nie opadły żelkowe tęcze... 
ale mimo że straciły trochę uroku i tak bardzo wszystkim smakowały ;)


Niestety dałam ciała jeśli chodzi o fotki z imprezki. 
Zaginął nam aparat fotograficzny. Gorączka poszukiwań i nic. Przepadł jak kamień w wodę.
Za nic nie mogłam sobie przypomnieć kiedy i gdzie używałam go po raz ostatni...
Mam nadzieję, że na spokojnie uda nam się go znaleźć...
Tak czy inaczej zdjęcia robione aparatem w telefonie są bardzo kiepskiej jakości.
Postanowiłam rozmazanych i niewyraźnych nie zamieszczać w ogóle.
Ale wierzcie mi na słowo, Darcia wyglądała jak gwiazda :)
I na koniec w imieniu solenizantki pragnę raz jeszcze podziękować wszystkim za życzenia urodzinowe :)
Oby wszystkie się spełniły :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz