piątek, 22 marca 2013

Radości moje :)

Na początku oznajmiam, iż moja kochana córeczka wstaje już samodzielnie :)
2 dni temu obudziła mnie rano wesoło pokrzykując ;) Najprawdopodobniej chciała pochwalić się swoim osiągnięciem ;)
Kiedy otworzyłam oczy ujrzałam Darię stojącą na nóżkach w łóżeczku :)
Od razu wyściskałam i wycałowałam ją z radości :) Moja zuch dziewczynka!
Teraz Darka bez problemu wstaje przy kanapie czy pufie. Trochę gorzej jej wychodzi schodzenie do dołu z tej pozycji, ale na pewno niedługo i to opanuje.
Z naszą pomocą potrafi też zrobić kilka kroczków. Do samodzielnego dreptania jeszcze daleka droga, ale już jest bliżej niż dalej :)
Na koniec optymistycznego posta wrzucam filmik z udziałem mojej śmieszki :)


                                 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz